Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Resetowanie ustawień
Reset

Gminny konkurs kolęd i pastorałek

Gminny konkurs kolęd i pastorałek

Motto:

Śpiewajcie głosem, śpiewajcie sercem … śpiewajcie swoim życiem.

                                                                                                                    ( św. Augustyn)

Regulamin Gminnego konkursu kolęd i pastorałek

 

  1. Cele konkursu:

- popularyzacja  znajomości kolęd i pastorałek jako elementu tradycji chrześcijańskiej ,

- rozwijanie talentów i wymiana doświadczeń,

- wspólna modlitwa przez śpiew,

- wzmacnianie więzi rodzinnych i międzyludzkich.

  1. Organizatorzy:

- Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Doruchowie,

- Parafia św. Stanisława Kostki w Doruchowie

Koordynatorzy konkursu: Katarzyna Pawlak, Marta Jędrzejewska, tel. 062 7315880

  1. Przebieg konkursu:

Konkurs odbędzie się jednoetapowo, równolegle we wszystkich grupach wiekowych

(dotyczy solistów i zespołów szkolnych). Po przesłuchaniach konkursowych, podczas

wspólnego podsumowania, zostaną ogłoszone wyniki oraz wręczone statuetki i

nagrody.

Termin konkursu: 08.01.2026r godz. 9.00

Miejsce: Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Doruchowie ul. Sportowa 4

Uczestnicy: soliści i zespoły szkolne

o Organizatorzy konkursu zastrzegają sobie prawo do zmiany miejsca lub terminu

konkursu w zależności od ilości zgłoszeń oraz odmowy prezentacji utworów

zgłoszonych po terminie (podkłady muzyczne przesłane po terminie nie będą

uwzględnione).

o O ewentualnych zmianach organizator poinformuje uczestników, których

zmiany będą dotyczyć.

  1. Uczestnicy konkursu:

- w konkursie mogą wziąć udział uczniowie szkół podstawowych z terenu Gminy Doruchów

  1. Warunki uczestnictwa:

- konkurs odbywa się w następujących kategoriach:

o soliści z klas I – III

o soliści z klas IV-VI

o soliści z klas VII – VIII

o zespoły wokalne  

- każdy uczestnik prezentuje jeden utwór

- szkoła może zgłosić dwóch uczestników w każdej kategorii

- każda szkoła indywidualnie, wg własnych zasad , wyłania swych przedstawicieli (solistów i zespół), którzy reprezentują szkołę w konkursie.

  1. Uczestników oceniać będzie niezależne jury.
  2. Termin i sposób zgłoszenia

- do 12.12.2025 r.

Formularz zgłoszeniowy i zgodę na przetwarzanie danych osobowych, w tym

publikację wizerunku (w załączniku) oraz podkłady muzyczne należy przesłać na adres:

Szkoła Podstawowa im. Powstańców Wlkp. w Doruchowie ul. Kaliska 5, 63-505 Doruchów

lub na adres mailowy: podstawowka@doruchow.pl

  1. Zgłoszenie powinno zawierać następujące dane wg kategorii:

- kategoria soliści:

o Nazwa szkoły, imię i nazwisko solisty, tytuł utworu, imię i nazwisko osoby

przygotowującej

- kategoria zespoły wokalne :

o nazwa szkoły, nazwa zespołu, liczba uczestników, tytuł utworu, imię i nazwisko

osoby przygotowującej

  1. Postanowienia końcowe

o Soliści lub zespoły, które będą korzystać z podkładu muzycznego, zobowiązani

są do dołączenia go na podpisanej płycie CD wraz ze zgłoszeniem lub przesłania podpisanego pliku na adres podstawowka@doruchow.pl

 

Regulamin jest dostępny również na stronie internetowej szkoły: www.spdoruchow.pl w  aktualnościach „Z życia szkoły”. W załączeniu karta zgłoszenia oraz zgoda na przetwarzanie danych osobowych (w tym wizerunku) w publikacjach papierowych i elektronicznych związanych z konkursem.

Data dodania: 2025-12-03 19:39:58
Data edycji: 2025-12-03 19:41:27
Ilość wyświetleń: 244

METEO

Dane meteorologiczne ze skrzynek umieszczonych na boisku szkolnym
Więcej informacji

Kalendarz

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Logo Facebook
Facebook
Biuletynu Informacji Publicznej